dissabte, 25 de gener del 2014

Consells per a prevenir la Grip

Pels qui no ho sabeu sóc infermera i actualment estic fent suplències a un CAP (Centre de Atenció Primària).

Aquests dies estan revolucionats fent tot de preparatius per poder atendre a totes les persones afectades per la “onada” de grip (sembla que torna la famosa Grip A), que diuen que s’està acostant en les properes setmanes.

Us imagineu treballar 5h a un centre ple de persones amb Grip A?
Qui no l’acabaria agafant?


homeofisiocardedeu
    Flickr - Multicon blogs


Davant aquesta situació em vaig preguntar: Què puc fer jo? Quines eines tinc per evitar agafar la grip?

Doncs bé, aquí van els meus 5 consells per intentar “evitar” agafar la Grip A:

1/  Mantenir una dieta el més saludable possible amb fruita, verdura, i aliments rics en vitamina C

2/  Mantenir pensaments positius. Cada vegada els científics estan demostrant més com els nostres pensaments influeixen en el nostre sistema immunològic. Uns pensaments positius seran “l’actimel” natural per les meves defenses.

3/ Una presa d’oligoelements Coure-Or-Plata al dia. Aquests oligoelements estimulen el sistema immunològic i són aconsellables també en moments de convalescència o astènia.

4/ Dues preses de Anas Barbarie a la setmana com a preventiu de la grip.

5/ Mentre estigui a la consulta procurar airejar-la tot el possible.

Espero que amb tot això la grip passi de llarg i que aquests consells també t'hagin sigut útils a tu.

Si t'ha agradat comparteix el post.